Sidvyer, senaste månaden

fredag 4 januari 2013

Samlad möda från ett par dagar:)

Kom till gymmet på morgonen och får reda på att Lise och jag är på framsidan av Ystan,visste inte ens om att de hade fotat! hahahaha där står jag och bryder!
 Jag fick äran att göra ett porträtt på en dam som inte finns med mer,en tibetansk mastiff. Kunden svullnade och blödde så illa att jag får ha en chans till på denna(det är ett gigantiskt porträtt ,killens rygg är enorm!) Fotot är så dåligt pgr av svullnad  och bedövningsspray.Jaja,man KAN ju få en chans till,även jag som jobbat i snart 12 år kan behöva det,och det är inget jag är rädd för att medge:)

 Sen fick jag göra vad fasen jag vill på Johan,och det resulerade i ett anatomiskt hjärta med twist:)Älskar att få släppa loss helt och hållet!
 Och sen fick jag göra barn nummer 2:s namn,och Colin fick lite skalleballonger:)

1 kommentar:

Kattis sa...

"The heart and the shape" - oerhört snyggt och stilistiskt! Jag gillar det!