Sidvyer, senaste månaden

torsdag 31 januari 2013

Men vad fan,,,

Jag tycker att jag hinner med så mycket,men uppenbarligen hinner jag inte att blogga om mina underbara kunder:) Idag gjorde jag ett av de roligare jobben denna säsongen(ja jag vet,jag säger så om de flesta) Men Bubba was long overdue. Väntar Mathilda lite till får han inte pålats på hennes pyttiga ben;) Istermissilen har sannerligen förtjänat sitt namn. Den brunvita döden,flott i en pälspåse,,istermissilen!!!
Sen fick jag dagen innan gå loss på ett ben med alla färger jag bara ville,och jag bara älskar att mysa runder med färg,blommor och ben! Kuden tyckte inte det var lika mysigt tyvärr,men smärtan är väl oundviklig antar jag,och en rätt stor del av själva processen. Undrar lite smått om folk hade tatuerat sig lika mycket om det varit smärtfritt?
 Och i lördags innan jag drog iväg till pappa startade vi på Cindys Coverup/fortsättning på sin arm.
En sittning som gick i 120km/h ,och det ska bli så underbart att få fortsätta på den:)

Inga kommentarer: