Sidvyer, senaste månaden

tisdag 25 mars 2014

Bokningsdaaaaag!!! Lite man kan tänka på,,

Bokningsdagen närmar sig(4april) och som vanligt stiger nervositeten som fan inför detta.
Det är en ambivalent  hatkärlek. Dels är det en skräck för den stora mängden jobb som dröser in den dagen och för vad som förväntas av mig,men den största skräcken är faktiskt att det inte ska komma in något alls.
För hur mycket man än gnäller på att det är för många som vill boka är det ett ilandsproblem,och den andra sidan av det problemet är ju trots allt mycket mycket värre:)
Jag välkomnar alla som vill att maila in den 4 april,och sålänge det inte är barnens namn och fantasydrakar ska jag göra mitt yttersta för att tillgodose allt!
För att förtydliga är det alltså stina_nyman@tele2.se som gäller INTE facebook. Från 00.00 till 00.00 är det som gäller och det är INTE först till kvarn som gäller.
Tänk ut en bra kort beskrivning på vad det är du vill ha och skala ner bilderna du bifogar så att inte mailet studsar:)
Det går INTE att skriva "vill boka tid för tattoo" och tro att man  ska få en tid då,det är omöjligt för mig då att räkna ut tidsåtgång eller ens säga om jag kan göra det åt er.
"Jag är student" eller "När kommer du till stockholm" är två påståenden som inte funkar så bra den dagen. Är du från långt iväg kommer du till mig kl 11.00 på utsatt dag,sen hur du tar dig hit är din ensak;)  
Är du student är det exakt samma som för alla andra kunder,inga undantag.
Vill man ha porträtt MÅSTE man bifoga bilden man vill ha gjord,annars kan jag omöjligt säga om jag kan göra det eller inte!
 ETT MAIL PER PERSON!!Vill mamma pappa syskon och makar boka får de skicka ett mail separat(eller får ni hjälpa dem,sålänge det blir ett mail per önskemål från olika personer)
Och till sist,,
Tänk över det du vill boka. Det kräver en del engagemang från din sida också när det gäller att boka stora projekt. Det tar tid,det gör ont,det kostar pengar och det ser man aldrig på TV. En helarm i färg kan ta uppåt 6 sittningar om du har en normalstor arm,dvs,du måste ge dig in i detta med öppna ögon och tålamod.Det görs inte på en dag,och jag har väldigt begränsade möjligheter att boka om och flytta de tiderna man väl fått.



6 kommentarer:

Mårten sa...

Jag hade tänkt mig något i stil med denna:

Bild

Vad tror du om det?

Anonym sa...

hej!

satan i Gatan, det va mig en fin katt:)



mvh Ankan

Stina sa...

hahahahah Mårten,det kan vara min största mardröm ja!

Linda sa...

En stilla undran..Har önskemål om 3 tatueringar. Ska jag skicka ett mail per önskemål eller kan jag samla dem i ett mail??

Stina sa...

Linda: Ett mail per person men du kan ju ta upp dina 3 önskemål i ett mail,däremot är det mindre chans att få tid om man har många önskningar,så tipset är att välja den tattoon som är viktigast för dig och söka med:)

Linda sa...

Okej. Tack! Då tar jag nog en i taget ;-)Och hoppas vi ses någongång under året