Sidvyer, senaste månaden

torsdag 11 december 2014

En falerad Indobräda och en Hendrix

Ja,vi startade på ett projekt på Filip som kommer att bli färdigt  nästa gång,det ska läggas till text och grafik och ljudeffekter och allt!!
Har länge haft en känsla om att ett stort projekt jag arbetat på inte skulle gå igenom,mest för att det arbetades en massa från februari till mars på det,med ändringar,krav,åsikter,mer ändringar,färgändringar mm mm,jag jobbade häcken av mig för att göra Indo Board glada och nöjda,och allt jag krävde i gengäld var 2 brädor,inga pengar  alls.
De godkände och sa att de skulle köra loss! I nov-dec skulle prototypen dyka upp. Jag mailade igår för att höra vad som händer (med fruktan i halsen) och då fick jag veta att just Indo Board pro inte säljer så mycket så det hade inte varit ekonomiskt försvarbart. Hahahaha jag  har svårt att tro att den skulle sälja mindre nu än för 6 månader sedan,så jag  kallar bullshit;)
Nå,jag får väl printa ut denna själv och använda på gymmet,inget mer att gny över,jag lärde mig iaf att arbeta i Illustrator,något som har hjälpt mig massor:)


1 kommentar:

Marita sa...

Mr Hendrix - satan va bra den blir!!