Sidvyer, senaste månaden

fredag 12 december 2014

Radhusavund,,

Plö,,
Är det inte underligt att när en sak inte går som man vill i vardagen verkar det som om hela världen är arg och hård?
Jag vet att jag har fel,för världen som log så grannt häromdagen har nog inte slutat/börjat med det bara för att en Indobräda inte blir av,men jag kan ändå inte släppa känslan av impending doom.
 Jag har sagt det förr och jag säger det igen,,denna jävla Likes jakten,,Får man för lite likes på sina alster nu förtiden är man ÖVERTYGAD om att det var dåligt och att jag kommer att spontanimplodera alldeles snart,medans om man får en massa likes mest tänker "win" och går vidare. Hur göra då för att slippa denna vansinnesjakten på likes,jämföra sig med kollegor hur många följare de har mm,, ,,ja hur gör man? 
Unplug?
Kan man ta bort internet från sitt liv,eller kommer man att jönsa som en knarkare efter likes? 
Jag vet ju svaret på det,för jag beter mig som en bögrånmördad fjortis när bredbandet i stugan inte funkar.
Vem ska då berätta för mig vilket awesome liv jag har? 
Jag?
näääääää

Inga kommentarer: