Sidvyer, senaste månaden

måndag 1 december 2014

Showgirl is done!

Det var touch and go om jag skulle elda upp skiten eller faktiskt gå på den med ännu mer våld,och i slutändan vinner alltid våldet och den hemska tanken på satt slösa en hel kanvas(lever kvar från när man var liten,skräcken att inte ha något att rita på!!) Så det fick bli våld och övervåld för att få Showgil klar,men tillsut! Dateline och en massa mord har varit min följeslagare i denna målningen,som vanligt.
 Det är som vanligt även helt omöjligt att fotografera dem utan att färger förvrängs och detaljer försvinner,men det gör inget,på utställningen och hemma på er vägg kommer den att vara desdå mer överraskande,,,om jag kan förmå mig att släppa dem,,, Skändade en antik bok av Strindberg för detta ändamålet och döm om min jäkla förvåning när jag limmat på biten och ser att kottar omnämns i just den biten text (ni som inte fattar,,jag och Vera har ett ständigt pågående kottakrig,,därför är det lite underligt).  Om man vill ha en VIP inbjudan till följande års vernissage får man helt enkelt maila på stinanyman@tele2.se för att få en sådan i postalåddan i vår:) Det är ett slutet evenemang med massa gott att äta och dricka och en mängd roliga människor ,och såklart möjligheten att riva åt sig  favoriten inom tavlor,om man nu har en sådan.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostar dina tavlor?:)

Stina sa...

Det är så beroende på storlek