Sidvyer, senaste månaden

onsdag 8 januari 2014

Crappy tattoos gott folk.

Det coola med ambigram är att man kan läsa dem från båda hållen,så vad fan kallar man detta då ? Idiogram? "Man kan inte läsa det från n något håll alls,coolt va". I vart fall ser det mer ut som en random illerattack eller ett konstant emo. Aldrig bra.

 Rosor,,detta klassiska tattoomotivet,kommer i alla former och färger och stilar. Denna är gjord i den sk WhiskeyTango stilen,i en trailer där fantasin inte sätter några gränser,där man kan titta på en hög med tännebränne och få det till en timmerstuga. Personen som gjort denna har troligen aldrig sett en färsk ros någonsin utan höftade,och resultatet blev " hunden har sketit i tistelbusken."
 Melankoliska spädbarn,,,måsnäsa,pussmun deprimerade riskornsögon. Denna killen kommer att bli en nutida Kafka eller Dylan(gud förbjude) Som en föraning om vad han som tonåring kommer att känna för tatueringen mamma gjorde för att "hylla" honom,,,,
 Ja,,,nä,,,jag har inget att  komma med ,så dålig denna är.Och VAD är det??En skalle som är uppträdd på en pungsäck,,,? Då bör det vara hemmorojderna som sakta rinner uppför armen(?)till? Någon?
Könssjukdom?
 Kan det vara samma scrotumfixerade kille som sen gjorde palmen på stranden med kulorna jäsandes i solen? Nä,man ska klart inte glömma testicklarna till semestern,men var fan är resten av mannen?
(Om du fick ta med dig en enda grej till en öde ö:min pung?)
Jag trodde inte jag kunde hitta något som var fulare än Stephen Taylor i Aerosmith,men jag hade fel,så fel.Detta är transavarianten av densamme,så jävla obehaglig att om hon funnits på riktig hade vi fått skriva om konceptet ful och ge det ett par olika nivåer till,ungefär som när H&M ändrade Medium till Small. Ja okej,,jag är Medium men hon där borta är fan MER medium!.Notera det stadiga bowlingreppet hon  har på sig själv (själv är bäste dräng),ett genialiskt sätt att dölja  handen som man aldrig vet vart modellerna gör av den,,nu vet ni.
 Glatt och förväntansfullt lejon för 50 kr någon? Nä inte måste de alltid se arga och sura ut!På savannen är detta tjuren Ferdinand som sitter under korkeken och är vegetarian! Fram för fler lyckliga fd  köttätare,de gör mig pigg och glad! Jag vill se en veganhyena och en pacifistmuräna,BRING IT!
 Ser man denna på håll liknar det mest  en katt man dängt i kaklet,men  kommer man närmare så inser man att det är en fet pittögd ödla någon dängt i kaklet OCH kört över med en tumlare,lite som grodorna på landsvägen en sommarkväll.Helt annat,då blev den ju plötsligt fräck och wow och kompis.
 För att täcka över en dålig cover med en verbal cover måste man komma på oilika bra förklaringar till den svarta massan på ens arm och då kan man öva in lite olika repliker beroende på vilken social situation man är i ,och här är några till denna tjejen:
Det är Paul Stanleys smink (rocker versionen)
Det är väldigt mörkt i rymden när stjärnor slocknat (emo versionen)
Lad mi va. (Tomelilla varianten)
 Här har vi en kille som kommer att vaka upp dagen efter och ångra att han ens har en högerhand.Han får förvisso troligen leta efter den i den gigantiska påsen av infektion han kommer att ha runt den,men ändå.
 För att understryka ännu mer att man är en redneck WT dropout wannabe MF kan man skriva det på ryggen.Så att alla helt säkert vet om de mot förmodan skulle missa sydstatsflaggan han så diskret monterat precis ovanför kohuet. Skuggat och skivit har de troligen gjort med morsans matsilver. Dubbla sillagafflar och en potta mä bläck,sen kan även du tatuera!
 En cover som är ungefär lika diskret som en brakskit i kyrkan har vi här,och nog ser det ut som en riktigt mustig en också?
Och på tal om brakskitar i krykan,,,Hur tänkte dem här? När hon böjer sig fram kommer fjärilen att få universum brunaste köttros som kropp,NÅGOT utebliven effekt? En Sarlacc(Ökenmonstret i Stjärnornas krig hade passat så oändligt mycket bättre.
Om jag ska våga ens fundera på en tanke bakom den obscena fjärilen kan jag tro att  de tänkte på "nailing the butterfly" och då är det inte ens ett av mina kassa skämt tyvärr:/

2 kommentarer:

Marita sa...

Mina tårar vill inte sluta rinna hahahahahahaha
Palmen och den ovanför hör nog ihop.... Palmen är en coverup på den ovanför hahahahaha

mats borgström sa...

jag sa till min kära mamma att jag skulle hylla henne med en tatuering
skulle ha ett M på vänstra skinkan och ett r på högra så att när jag böjer mig fram så blir det Mor :)
hon gillade inte den idèn hehe.

något du kan fixa åt mig ;)?