Sidvyer, senaste månaden

lördag 11 januari 2014

The Lady Macbeth

Så var dagen D slagen för Dahn-Olas arm. Mannen jag aldrig skulle tippa att han skulle bli tatuerad,BLEV tatuerad!En rejäl Lady Macbeth med dolkarna hon ska gömma,de skotska tistlarna och en liten rad ur pjäsen "Infirm of purpose"
Han satt som en klippa och imponerade med att inte pipa en enda gång om smärtan,något som gör mitt jobb så otroligt lättare (och bättre inbillar jag mig)
Färg nästa gång med mer detaljer tillagda ,sen får vi se vad underarmen kommer att prydas med!

3 kommentarer:

MaThitsme sa...

allt gjort på en sittning? så fall många timmar? sjukt bra jobb som vanligt.

Stina sa...

Jadå,ca 5 timmar:)

Dahn-Ola sa...

Vill tacka dig för den trevliga sittningen igår, Stina.
Jag har ju tidigare när jag köpt dina tavlor påpekat att jag nog föredrog smärtfri konst, men till slut kunde jag inte avstå att äga ett verk i din andra konstform. ;)
Vad det gäller smärtan så tycker jag inte det var så farligt, definitivt mycket mindre än jag fruktat. Vårt trevliga samtal, om både ditt och datt, gjorde att tiden bara flög, och distraherade säker från smärtan.
Ser verkligen fram emot nästa sittning. :)