Sidvyer, senaste månaden

onsdag 29 januari 2014

Crappy tattoos

Det är alltså dax för en runda crappy,och kanske är det inte rätt att börja med ett grymt bra stavfel när man just själv  har fått rätta till ett eget stavfel,men bara texten gör att  man måste pausa och liksom undra varför det inte googlades innan,troligen för att han inte kan stava till google heller.
 Jag älskar att det finns så många olika varianter på svalor, denna ser tex ut som en triggerhappy anka på LSD ,lite fint inramad i delikat lila skuggning gjort med finaste matsilvret mor hade himma. Min enda fråga är varför pippin har  bånge?
  När folk ber en rita en r.i.p tattoo till en familjemedlem är inte dolkar och skallar det första som dyker upp i mitt sinne,men var och en konstnär till sitt,så här blev det just detta. Killen kanske inte ens gillade sin far?
 Sittning nummer 2 fräschar vi upp färgerna och gör om den brödna dolken till en  sabel och liksom,,, ELLER tar vi samma stencil och gör den identiskt på broren? Jävligt identisk kan man tycka,,eller inte.
Genialisk ide att våga vägra päls ,man tatuerar helt enkelt bara in den, ännu ett djur räddat och ugglan på  mitten har någonstans varmt att bo,mellan pattarna i pälsen.


 En rätt simpel tattoo,inte snygg,men inte det värsta vi har sett här på crappy,,hennes vaxsamling är dock.  Investera i tops för FAN och du ska se att mycket kommer att bli lättare i din vardag,som att höra eller lyfta huvudet från kudden!!!

 Hohohohoho här har vi 2 möjliga alternativ till vad det kan vara. Mina första  gissningar är en änglarödbeta eller ett flygande rövhål,?,,,,prickarna under säger att det bör vara det sista alternativet OCH att det är dax att köpa någon slags lindrande salva eller helt sluta använda det.
 Klassiker när man börjar tatuera hemma utan att ha en suck om vad man gör ,eller ens vilken sida på nålen man ska använda.  I de första blå strecken har bara vatten kommit in ,och efter en stunds frustrerat grävande  tar man helt enkelt i lite mer OCH kommer ihåg att doppa nålen i färg,,vad kan gå fel där?
 Så går det när Satan går på det himbrännda ,det slutar alltid  med att man näckar (halva sig själv iaf) i biltvätten och landar på akuten med halv ansiktsförlamning. Hatar när det händer.Hängmustach är så oproffsigt och ingen tar en på allvar.
 Herremijä,,,, ja,att placera dem på ryggen var en välsignelse. Nästa gång kanske man bara ska ta och båtlacka in fotona och deala med hudbesvären det ger i resten av livet,det kommer oavsett att bli bättre resultat än detta. Just saying.


 Att tatuera in barnens fotavtryck och handavtryck är väldigt väldigt populärt och det krävs först och främst en bra bild,men också ett öga för detaljer. Alla rynkor och veck ska vara med,,och ja,,,de har ju iaf kommit med? Inte var dag man föder bigfoot.
 Och här är han igen,,sneaky lion. Han liksom stirrar in i nästa vecka med ena ögat tvärs över den brödna näsan,och med det andra funderar han på om jordgubbarna han odlat är mogna och om de då passar med en fin Chablis och en rulle ost.  Det är sådant man funderar på på savannen har jag hört.
 Kan vara att jag behöver hjälp med att reda ut vad detta är. Jag TROR att det är Frank the bunny  när han spyr ut en neontribal,ni vet den bortklippta biten ur Donnie Darko vi aldrig fick se? Här har ni den,och här har ni anledningen till att vi aldrig fick se den heller,det ansågs inte trovärdigt att kaniner gör sådant.
 Biomekaniskt är coolt om man vet vad mangör annars är det lätt attt det ser ut som 3 killar med könssjudom som dockar. För er som inte vet vad det är tänker jag inte heller förstöra ert rena sinne med en förklaring,titta bara på bilden och inse att det oftast inte är vackare i verkligeten heller.
 Jag undrar lite smått om sista bilden faktskt kan vara et kopia av en tattoo jag har gjort? Nu har jag inte ensamrätt på brinnande brudar,men det slog mig hur likt det var,och ändå inte;)

Inga kommentarer: