Sidvyer, senaste månaden

söndag 19 januari 2014

Mitt hemliga projekt


Jag fick en idé en dag,och behövde en frivillig. Jag visste ganska solklart redan vem jag behövde för projektet,men hur lägger man fram till en kund"Hej,jag behöver huden på hela din arm att färglägga",,,,ja ganska så mycket så gick det till! Emil Gram ställde upp utan att tveka minsta lilla! Jag bad honom att leta upp lite bra texter ur våra gemensamma musikkärlek Lamb of God,och sen körde vi loss!
 Jag vill tacka Christian för att han skänkte 2 fantastiska böcker om Modesty som jag kunde använda, TUSEN TACK!!

 Det  har tagit 5 heldagar att få detta gjort,mycket tack vare att Emil är väldigt bra på att sitta !


 Här har då bloggen valt att förvränga färgerna igen,men ni fattar  helheten.



 Jag vill tacka Emil så jävla mycket för hans tålamod och hans uthållighet!

7 kommentarer:

Henke sa...

Otroligt bra slutresultat Stina.. Helt enormt grym sleeve!!

Markus "LAKE" Berglund sa...

Gillar man Modesty Blaise så är det en riktigt grym tatuering! :-D

JJ sa...

Oj.. Oj.. Stum av beundran.. En av dom häftigaste jag sett.
Grattis Emil. Bättre blir det inte

Pixi sa...

Älskar Modesty, så det är verkligen en drömtatuering, precis så "comic"som det ska vara!!
Har försökt måla henne själv på mitt vis, hehe, fast med svensk text...nja föredrar nog som det ska vara..du kan se här på amatörnivå, men kul är det och övning ger ju färdighet, hehe.. Är du sugen på att göra henne igen så är jag en glad frivillig!! =)

http://meandpixi.blogspot.se/2012/12/pennan-har-gatt-varm.html

Dahn-Ola sa...

Den blir bara bättre ju mer man tittar på den! Visar verkligen vad du kan åstadkomma när du har fria händer. ;)

Anonym sa...

Woow!!!

Unknown sa...

Underbar tid! ;)