Sidvyer, senaste månaden

söndag 4 maj 2014

ROADTRIP!

Efter en hård arbetsvecka  som slutade i en powernap på britsen i studion blev jag väck av Kapten och Dansk som kom för att hämta mig till middagen på Vitas. Vi tog tillfället i akt att lasra Kapten lite och såklart måste man skydda alla Danskar från farliga laserstrålar.
 Vitas var som vanligt väldigt mysigt,och nu jävlar h ar maten kommigt ifatt utseendet av resturangen med! Med den UTMÄRKTA servicen från Ög är allt exakt som det ska vara. Ny meny igår och jag testade en rå tonfik med wasabikräm och avslutade med en råbiff. Extremt gott,,helt perfekt!



 Pojkarna kände att de körde en manlig drink till efterrätten,och FASEN vad god den var! Vaniljvodka lime sockervann och lychee,,,ångrar att jag inte tog den!
 Min bil blev omhändertagen  av Dansken  igår,och man ska tydligen aldrig släppa pojkarna lösa på en bil hur anspråkslös den än är!! Fick sjugliga racingfälgar på ett anus som knappt gör 80,och hur snyggt det än är måste jag kunna svänga med bilen,,det går i nuläget IKKE!
 Vi drog på roadtrip efter en rejäl omgång på gymmet imorse,och bara se som Kapten älskar österlen! Vi är välsignade.

 Sen ut till huset  och mysa runt och planera lite. Ångesten har varit stor över att jag inte tycker ngt händer,men här ser man att det inte alls är så. Det händer massor,och jag hoppas snart på att det ska gå att på riktigt börja bygga upp och börja inreda!


Inga kommentarer: