Sidvyer, senaste månaden

måndag 26 maj 2014

Steltonlyx och Tunnbrödsrullar!

I det ypperliga Önskabladet som kom ut denna månaden fanns litta snygga handdukar men även denna enorma termosmuggen från Stelton som jag fullständigt tryfflade ner i min väska från Sjögrens! 299:- för en epic kaffeupplevelse. Ska ärligt talat säga att jag skiter i om den är bra att dricka ur,den är snygg för 2!
 Sen har jag länge gått förbi Urmakarna i stan och undrat lite för migsjälva  hur dålig reklam man man göra för sig själva genom att sälja klockor och skylta med denna skapelsen? Kom i luckan och häng ut en sån skitsnygg som bara riktigt viktiga storstäder har.
 Idag blir det tunnbrödsrullar till Kapten,för att jag snöat in på det och för att han missade dem i parken (ansvarsfull man som man har jobbade han på huset) Rökt skink,avocado,sallad,krasse pepparrotsvips och schmürrrrr,sen är man fan hemma!

Inga kommentarer: